Odnośniki
Banery
Przejdź do: www.kowiesy.pl
Treść strony
Kowiesy, dnia 2015.07.08
SG. 2110.2.2015
Wójt Gminy Kowiesy
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. gospodarki komunalnej
w Urzędzie Gminy Kowiesy, Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy
w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę
Wymagania konieczne:
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- wykształcenie wyższe o kierunku administracja, prawo, geodezja i kartografia, gospodarka przestrzenna lub pokrewne
- przynajmniej roczny staż w administracji publicznej
- umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
- bardzo dobra znajomość przepisów prawnych dotyczących ww. stanowiska, w tym ustaw: o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych i hipotece, geodezji i kartografii, o ochronie praw lokatorów i zasobie mieszkaniowym gminy, o dodatkach mieszkaniowych, o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy
- rzetelność, sumienność, odpowiedzialność
- samodzielność, dyspozycyjność oraz umiejętność sprawnej organizacji pracy
- komunikatywność i otwartość
- posiadanie prawa jazdy kategorii B
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości.
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sprzedażą, zamianą i oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości stanowiących własność gminy osobom fizycznym i prawnym, w tym sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazów nieruchomości, stanowiących własność gminy przeznaczonych do sprzedaży, oddania w użytkowanie wieczyste, najem lub dzierżawę oraz ogłoszeń o przetargach; organizowanie i przeprowadzanie przetargów ustnych i pisemnych na sprzedaż, oddanie w użytkowanie wieczyste, dzierżawę, najem nieruchomości stanowiących własność gminy; kompletowanie dokumentacji do zawierania umów notarialnych dotyczących zbycia nieruchomości; aktualizacja opłat za użytkowanie wieczyste z tytułu wzrostu wartości nieruchomości,
- Prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem gruntów gminy, w tym zawieranie umów dzierżawy i prowadzenie ich ewidencji,
- Zarządzanie budynkami mieszkalnymi stanowiącymi własność i współwłasność Gminy oraz wykonywanie zadań przypisanych ustawą o własności lokali, w tym: administrowanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi; przygotowywanie i przedstawianie propozycji wysokości stawek czynszów i opłat za lokale mieszkalne, użytkowe; bieżąca windykacja należności zaległego czynszu, wysyłanie wezwań, naliczanie odsetek za zwlokę; przygotowywanie umów cywilnoprawnych na użytkowanie lokali mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność Gminy; planowanie i dokonywanie bieżących remontów oraz realizacja zadań związanych z eksploatacją techniczną budynków mieszkalnych i użytkowych; sprawy związane z przyznawaniem lokali mieszkalnych, w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnianie w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych i mieszkań dla poszkodowanych w klęskach żywiołowych.
- Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali komunalnych wraz ze sprzedażą lub oddaniem w użytkowanie wieczyste ułamkowej części gruntu.
- Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych.
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z oddaniem w zarząd nieruchomości będących własnością Gminy, w tym wydawanie decyzji w sprawach ustanowienia lub wygaśnięcia trwałego zarządu, przekazanie trwałego zarządu miedzy jednostkami organizacyjnymi oraz ustalanie i aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu.
- Prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i podziałem nieruchomości położonych na obszarach przeznaczonych w planie miejscowym na cele inne niż rolne i leśne oraz wydawanie decyzji zatwierdzających podział nieruchomości.
- Prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego gruntów gminnych w prawo własności.
- Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem wycen nieruchomości.
- Kompleksowe regulowanie stanów prawnych nieruchomości, w tym między innymi: przygotowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji komunalizacyjnych; prowadzenie spraw związanych z zakładaniem ksiąg wieczystych nieruchomości, stanowiących własność Gminy, wnioskowanie o zmianach w księgach wieczystych.
- Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prawa pierwokupu nieruchomości.
- Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości w drodze umów na własność lub użytkowanie wieczyste, w drodze wywłaszczenia na realizację celów publicznych lub na podstawie innych tytułów prawnych.
- Prowadzenie spraw rozgraniczeń nieruchomości.
- Prowadzenie spraw związanych z ochroną gruntów rolnych i leśnych.
- Prowadzenie ewidencji gruntów dla potrzeb własnych gminy oraz bieżąca aktualizacja z bazą danych Starostwa Powiatowego.
- Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem miejscowości i ulic.
- Prowadzenie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości oraz wydawanie zawiadomień o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości na terenie gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z cmentarzami wojennymi na terenie gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z ochroną dóbr kultury, ochroną zabytków i opieką nad zabytkami, w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków oraz przyjmowanie w zarząd zabytku ruchomego.
- Współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie opieki nad zabytkami Gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z cmentarzami wojennymi na terenie Gminy, w tym: organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi oraz miejscami pamięci narodowej oraz nadzór nad właściwym ich utrzymaniem; przygotowywanie projektów wystąpień do właściwych instytucji w sprawie dofinansowania kosztów remontów grobów wojennych i miejsc pamięci narodowej.
- Prowadzenie spraw przypisanych Gminie ustawą o uprawie maku i konopi i ustawą o przeciwdziałaniu narkomanii, w tym wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konopi oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie.
- Prowadzenie spraw związanych z ochroną roślin uprawnych i nasiennictwem.
- Współpraca z Izbami Rolniczymi i innymi jednostkami działającymi na rzecz rolnictwa.
- Prowadzenie spraw związanych z zalesieniami i łowiectwem.
- Udział w przeprowadzaniu spisów rolnych.
- Współdziałanie z organami ścigania.
- Prowadzenie spraw związanych z pracami użyteczno-publicznymi wykonywanymi przez osoby skierowane przez sąd rejonowy.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
miejsce pracy
- praca biurowa, wewnątrz pomieszczenia i w terenie
- bezpieczne warunki pracy
stanowisko pracy
- związane z obsługą komputera
- związane z obsługą interesantów
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającymi datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kowiesy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia (obowiązkowe)
- życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej – własnoręcznie podpisany,
- list motywacyjny – własnoręcznie podpisany
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów dokumentujących staż pracy
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.)
- podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe[1]
- podpisane pisemne oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1182 ze zm.)”
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późniejszymi zmianami) obowiązani są do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Osoby zainteresowane mogą zapoznać się w Urzędzie Gminy Kowiesy z podstawowymi informacjami dotyczącymi struktury organizacyjnej, statutem Gminy, planem finansowym i pozostałą dokumentacją jawną.
Oferty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w zamkniętej kopercie z dopiskiem „dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. gospodarki komunalnej”
w nieprzekraczalnym terminie do 20 lipca 2015 roku do godz. 1500.
Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Gminy pod adresem:
Urząd Gminy Kowiesy
96-111 Kowiesy 85
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kowiesy.
Szczegółowych informacji udziela Teresa Słoma - Sekretarz Gminy, tel. 46 8317026 w. 23
Wójt Gminy
/-/ Jarosław Pepka
[1] Osoby, którym w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia są obowiązane do złożenia oryginalnego aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Teresa Słoma
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2015-07-08 12:25
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2022-01-04 22:12